måndag 16 mars 2015

Ordning och reda bland verktygen!

Tänkte tipsa om ett sätt att förvara alla sina verktyg på ett smart och smidigt sätt! Idén är inte min från början utan såg att Sara som har bloggen homemadebysara.se förvarade sina verktyg så här. Blev helt såld med en gång! Min tidigare verktygslåda var en vanlig plastlåda där alla saker låg huller om buller och man fick i princip plocka ut allt varje gång för att hitta vad man än behövde. Nu har alla saker sin plats och det blev mycket mer lättöverskådligt! Min mamma var snäll och ordnade dessa åt lådor åt mig, som för övrigt är fiskelådor :) De finns att köpa på Gekås i Ullared.

Då jag inte kan få nog av verktyg så kommer nog fler lådor införskaffas inom kort men nedan kan ni kika på vad jag har för dekoreringsverktyg i dagsläget! Givetvis har jag andra större verktyg också som t.ex. kavlar och silikonmattor men de får inte plats i dessa lådor :)

Ha en bra kväll!



Här finns:
sugarcraft gun, 
linjal,
molnutstickare, 
små mönstermattor (tegel/trä),
kantutstickare,
mönsterkavlar
diverse silikonformar som knappar, bebisar, änglavingar, snäckor mm.



Här finns:
multi ribbon cutter, 
smoother, 
liten sax, 
modelleringsverktyg, 
plakettutstickare, 
bokstavspressar, 
bokstavsutstickare


Här finns:
veiners,
penslar,
blomutstickare till bl.a. rosor, orkidé, nejlika, kalla, gerbera, prästkrage, fantasiblommor,
utstickare till stjärnor, cirklar, hjärtan, fjärilar, rosenblad, murgröna, snöflingor, 
flower forming cups

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar