lördag 13 juni 2015

Trevlig sommar!

Denna lördag firade vi lite extra här hemma då sambon börjar sin fem veckor långa semester! Vanligtvis kanske man inte firar det med en tårta, det fanns även en annan anledning till att jag gjorde den och det var för att använda mig av dessa fina kristyrblommor. 

För ett tag sedan blev jag kontaktad av tårtdekoration.com och fick diverse tårtdekorationer hemskickade att använda till mina tårtor :) När man som jag inte har någon "spritstalang" passade dessa färdiga kristyrblommor perfekt för mig. Det är ju faktiskt väldigt goda också och de smälte i munnen, enligt mig snäppet godare än blommor av sugarpaste/flowerpaste. Går också väldigt snabbt att dekorera med! Gå gärna in och titta på deras sida, där finns massvis av bl.a. tårtbilder, färdiga dekorationer och kalaskit till olika teman!

Vill också passa på att önska er alla en trevlig sommar :)

Ha det bra!
Kram Rebecca



Vaniljbotten
Fylld med päronmousse och vaniljkräm
Spacklad med grädde och täckt med marsipan
Dekorationer av sugarpaste, flowerpaste (texten) och kristyrblommor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar